E L É R H E T Ő ! ! ! 
Sülysáp első Wish PickUp pontja!
Vásároltál már a Wish – en? Ha még nem, és szeretnél, akkor van egy különleges ajánlatunk számodra. Üzletünk, mint a WishLocal hálózat tagja egy speciális kódot biztosít, amely az első vásárlás során extra kedvezményt biztosít.
Ajánlói kód: YFXLHVX
A népszerű Wish alkalmazás keretén belül, és a Wish Local hálózat tagjaként már üzletünkben is átveheted akár azonnal a rendelt termékedet!
Vásárolj on-line az alkalmazásban, és ha a kiválasztott termék üzletünkben is megtalálható készleten, akkor akár azonnal is hozzájuthatsz.
A megvásárolt termék szállítását kérheted akár üzletünkbe is, ahol nyitva tartási időn belül bármikor átveheted, akár hétvégén is…
Gyakran ismételt kérdések – GY.I.K. – F.A.Q
Miért is jó ez nekem?
Üzletünk a Wish Local hálózat tagjaként számos terméket tart készleten, amelynek átvételére így jó esetben nem kell várnod. Az alkalmazásban csak megvásárolod a terméket, és ha az nálunk éppen készleten van, akkor már jöhetsz is érte.
Ha üzletünkbe rendeled a terméket, akkor elkerülheted a postai sorban állást, illetve hétvégi nyitva tartásunknak köszönhetően, akár szombaton is beugorhatsz érte. 🙂
Hogy működik ez a gyakorlatban?
A vásárlásaid ugyanúgy a Wish alkalmazásban / oldalon hajtod végre, és ennek során kapsz egy QR – kódot, amelyet a Rendelési előzmény / Rendelés részletei / Átvételi útmutató opcióban találsz. Ezt bemutatod részünkre, amelyet mi scannelünk, és már adjuk is a megrendelt termékedet.
Kell ezért fizetnem plusszban?
Nem. Nekünk semmit nem kell fizetned. Annyit fizetsz csak, amennyiért a Wish-en a termékedet megvásároltad.
Mennyi időm van átvenni a megrendelt a terméket?
A termék átvételére 30 napod van.
Mi van akkor, ha nem kaptam meg a QR - kódot?
Ebben az esetben kérjük rendeld meg újra a terméket, és egyeztess a Wish ügyfélszolgálattal.
Nem tetszik a termék, vissza szeretném adni. Mit tegyek?
A visszavételt, és a visszaszállítást a Wish ügyfélszolgálat intézi. A Wish Local hálózat tagjai nem feljogosítottak a termékek visszavételére. Kérjük vedd fel a kapcsolatot a Wish ügyfélszolgálattal, és ők intézik a visszatérítést, illetve a szállítást.
Sérült, vagy törött terméket, hiányos rendelést kaptam. Mit kell tennem?
A reklamációt kizárólag a Wish ügyfélszolgálat jogosult kezelni. Kérjük vedd fel velük a kapcsolatot, és ők segítenek mindenben.
Mi van akkor, ha nem működik a QR - kódom, amit kaptam?
Ez nem jellemző, de előfordulhat. Ebben az esetben kérjük, hogy fordulj a Wish ügyfélszolgálathoz.
Honnan tudom, hogy a boltban van - e már a termékem?
A termékek beérkezését elektronikus formában regisztráljuk, amelynek során a Wish küld neked értesítést e-mail formájában, és az applikáción keresztül is. Ekkor kapod meg a szükséges QR – kódot is. Amíg ezek az adatok nem érkeznek meg hozzád, addig sajnos a rendelésed nincs készletünkön.