Szervízközpont

„Ami elromolhat, az el is romlik!” – by Murphy 

 

 

szakértői segítség kedvező áron!

Összegyűjtöttünk néhány gyakori kérdést, amelyekkel többször fordulnak hozzánk szervízügyben. Ezeket itt is megválaszoljuk elsőkörben. Ha a Te kérdésed nincs közte, akkor keress bennünket bátran. Az itt már megválaszolt kérdésekre nem valószínű, hogy az itt írtaktól eltérő választ fogunk tudni adni.

Techdiszkont

FAQ

Gy.I.K. – FAQ (Gyakori kérdések)

Beázott a telefonom. Mit lehet tenni?

Az egyik leggyakoribb probléma a megfelelő IP minősítéssel nem rendelkező készülékek esetén, hogy nedvesség éri őket. A készülékbe bejutó nedvességgel járó hibákat javítani nem lehet. A korrózió  lassan, de biztosan teljesen tönkre fogja tenni a telefont. Nincs rá biztos megoldás, mert bármilyen próbálkozás is, lehet, hogy csak 10 percig lesz működőképes a készülék, ezáltal nem is vállaljuk az ilyen jellegű szervízelést, hiszen Te sem szeretnél a semmiért fizetni, és mi sem szeretnénk ebből „haragot”. smile

Cseréltek kijelzőt / akkumulátort?

Igen, cserélünk. A részletekért keress bennünket elérhetőségeinken, vagy személyesen az üzletben nyitva tartási időben.

Vettem egy telefont, de nincs beállítva. Meg tudjátok csinálni?

Igen, valószínűleg meg tudjuk csinálni. cool Az újonnan vásárolt készülékek nem minden esetben tartalmazzák a szükséges beállításokat, amelyeket üzletükben rövid időn belül be tudunk állítani.

Vettem egy routert, de hiába dugom össze, nincs internet.

Ez így van. A router csatlakoztatása önmagában nem igazán elég ahhoz, hogy a modemből érkező jeleket továbbítsa, és ezáltal „szórja” a netet a házban/üzletben. Természetesen be tudjuk állítani a routert is, a megfelelő adatok ismeretében.

Nem kapcsol be a telefonom. Mi lett vele?

Hm, bármi. foot-in-mouth Ez a hibajelenség bármire visszavezethető. Az is lehet, hogy csak lemerült, vagy rossz gombot nyomtál, vagy tönkre ment az akksi, vagy sorolhatnám… hozd el inkább, és megnézzük.

Adtok cserekészüléket a javítás idejére?

Nem, sajnos cserekészüléket biztosítani nem áll módunkban.

De csak egy kicsit ázott be. Úgyse lehet vele valamit kezdeni?

Nem, sajnos a helyzet akkor is ugyanaz, mintha teljesen beázott volna. Lehet, hogy egy órát, de lehet, hogy 6 hónapot fog még működni, ezt senki nem fogja megmondani, mert a korrózió dolgozik, és az bizony nem látszik. Nem árulunk zsákbamacskát mindenféle „varázsmódszert” ajánlva, erre sajnos nincs orvosság.

Nem tölt a telefonom. Mi lett vele?

Nos, a probléma forrása több dolog is lehet. Javaslom, hogy először nézd meg egy másik töltővel, kábellel, és ha úgysem, akkor vagy az akkumulátor, vagy a töltőaljzat cseréje fogja megoldani valószínűleg a problémát. Ennek orvoslása végett keress bennünket az elérhetőségeinken.

Foglalkoztok PC javítással is?

Igen, foglalkozunk PC javítással is. Illetve laptop, és más informatikai eszközök szervízelésével is. Nyugodtan keress bennünket a részletekért.

Garanciális szervíz vagytok?

Nem, nem vagyunk garanciális szervíz. Nem vagyunk szerződött partnere semmilyen szolgáltatónak ilyen téren, hozzánk ezért máshol vásárolt, és garanciás terméket ilyen célból történő javításra nem tudsz hozni. Természetesen térítés ellenében a javítást el tudjuk végezni, illetve az általunk végzett javítások szintén garanciálisak.

Szoftveres gondom van. Azon is lehet segíteni?

Igen, szoftveres és hardveres hibajavítást is végzünk telefonok, és laptopok, PC-k esetén is.

Keress bennünket elérhetőségeinken.

Ha nem tudjátok megjavítani, akkor mibe fog kerülni?

Nem számolunk fel hibafeltárási díjat, ha nem kimondottan ez a megbízás célja. Amennyiben a szervízelésre átvett készüléket valamilyen oknál fogva nem tudjuk megjavítani, akkor ez Neked semmibe nem fog kerülni.

A szervízdíjak rendkívül eltérőek készüléktípusonként, de az alábbiakban néhány „általános” díjat tudunk közölni, amelyek kizárólag tájékoztató jellegűek! A várható javítás díját a készülék szemrevételezést követő ajánlat során tudjuk kizárólag közölni!

Techdiszkont szervíz

Amennyiben szeretnél szervízközpontunktól információt kapni, akkor az alábbi űrlap kitöltésével előzetes árajánaltunkat kérheted. Add meg a szükséges információkat, és hamarosan küldünk egy tájékoztató jellegű árat. Végleges árat a készülék szemrevételezése után tudunk mondani. Valós e-mail címet adj meg, különben a válaszunk nem fog célba érni. 🙂

Az érkezett ajánlatkérésekre általában 1-3 órán belül válaszolunk, de max. 48 óra! Fontos, hogy az űrlap elküldésével az Adatvédelmi szabályzatunkat elfogadod.

szakértői segítség kedvező áron

    Üzlet

    2241 Sülysáp, Vasút u. 114/40.            MÁV-Állomás üzletsor

    Nyitva tartás

    Hétfő – péntek: 08:00 – 16:00
    Szombat: 08:00 – 12:00

    Weboldalunkon „cookie”-kat (továbbiakban „süti”) alkalmazunk. Ezek olyan fájlok, melyek információt tárolnak webes böngészőjében. Ehhez az Ön hozzájárulása szükséges.

    Bővebben...